شناسهٔ خبر: 174796 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید از سایت نهضت ملی مسکن مهرگان مشهد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن در جریان سفر به استان خراسان رضوی از پروژه‌های سایت نهضت ملی مسکن مهرگان مشهد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در حاشیه بازدید وحید داعی مدیر کل راه و شهرسازی استان خراسان رضوی در همراهی مجید شارقی مدیر کل دفتر امور نظارت عالی فنی پروژه های سازمان ملی زمین و مسکن و هیات همراه گفت: این بازدید از سایت‌های در حال احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرک مهرگان در دو محور آماده سازی اراضی و بررسی کیفی ساخت واحدهای مسکونی و در بخش دسترسی از آنتی احداثی ورودی فاز سوم از مسیر محور ارتباطی کلات و پروژه بهسازی و تعریض پل دهرود صورت گرفت.

داعی در این بازدید ضمن تشریح روند ساخت پروژه‌های ۱۲۴ واحدی در فاز ۲، ۱۹۶ در فاز ۲ و ۱۳۴ واحدی در فاز ۳ شهرک مهرگان، دستورات لازم را به منظور تسریع در اتمام پروژه‌های فوق، به مدیران مربوطه صادر کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: سه سایت در حال احداث فوق، از مجموع میانگین ۶۰ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند و در مجموع ۲۴۴۶ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن شهرک مهرگان در حال ساخت است.

تاثیر محسوس روان و ایمن سازی ترافیک با تعریض پل دهرود

داعی درباره تعریض پل دهرود که با مشارکت وزارت راه و شهرسازی با همکاری شهرداری مشهد انجام شد، عنوان کرد: تعریض پل دهرود تاثیر خود را در روان‌سازی ترافیک که یکی از مشکلات مردم این منطقه و دسترسی به سایت نهضت ملی مسکن بود، گذاشته است.  

مدیر کل راه و شهرسازی استان تاکید کرد: با بهره‌برداری از پروژه تعریض پل دهرود یکی از مطالبات چندین ساله اهالی این محدوده که معضل ترافیک بود، تحقق پیدا کرد.

گفتنی است احداث یک دستگاه پل ۳ دهانه با عرشه تیر بتنی پیش‌ساخته بر روی کشف رود مجاور پل موجود جهت روان شدن ترافیک مسیر رسالت به دهرود، اصلاح هندسی قبل و بعد از پل جهت کاهش ترافیک مسیر رسالت و بدنه سازی بخشی از رودخانه کشف رود، آسفالت ۳۲ هزار مترمربع از محور رسالت، نصب تابلوها و انجام خط کشی محوری؛ از مشخصات این پروژه است.